Rabu, 1 Jun 2016

Minus.equal.??

Posted by Aya Sophia at 6:56 PG

Talk with seriusly, semua org nak kan hidup dengan orang yang dia suka, orang yang dia cintai. Tapi kalau tanya pendapat aku, aku akan cakap.. saya nak hidup dengan orang yang sayang dan cintai saya. !!! That different. Betol tak!? Please setuju je dengan statment ni😅😅😅

Forget about this. Kena poison sebab cerita Healer! 😌😌😌 apa ke benda lah kan.merapulah sorang-sorang. Aisshh Qis please behave 😷 👉👈🙏🙏

Totally banyak benda nak type tapi ada something yang menganggu sanubari. Perasaan takut. Yap. Apa kaitanlah semua ni. Saling tak berkaitan tahu tak Qis..

Rindu budak gemok. Rindu anak-anak murid. Tiga bulan je Qis. After this everything will back normal but u must do the best. For this all. Tu yg buat aku takut. 😭😭😭😭

Anyone can huge me and tell me, everything will be end and success. Don't afraid and do the best 😥😥😥. Tottaly afraif to dispointed everyone. Ya allah kuatkan aku. Ya allah dampingi diriku. Ya Allah temani aku dalam hela nafasku.

 

:: Contengan Musafir :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea