Ahad, 15 Mei 2016

Take a deep breath

Posted by Aya Sophia at 6:18 PG
alhamdulilah..alhamdulilah allah permudahkan segalanya. Tak sampai 7 HARI lagi, bakal tinggalkan Malaysia buat kali-3 ..if you ask me how my feeling..seriusly i dont know but i know it's so and very-very teribble *nak nangis tak cukup tisu* sedih*sedih* .. online guna notebook malam ni sebab nak sediakan surat permohonan cuti pada sekolah. Harap sekolah akan terima surat ni. Bukan sebab apa, sebab aku betul-betul sayang dan kasih kat depa budak-budak kelas yang aku jaga . hatta depa lah buat darah aku naik, depa lah buat aku menjerit nyaring.. allahurabbi serius hilang dah suara lembut aku. hahaha *nak nangis lagi .. seriusly i will mising that guysssssssss and beauty gegurlzz. sumpah saat ni, aku belum bagitahu lagi dyorg yang aku akan fly. dyorg tengah exam sekarang, so aku fikir better postponed dlu. hari last dyorg exam insha allah aku akan bagitahu. For surelah budak-budak kelas lain pun akan tanya "ustazah Qistina mana" .....let everything will be suspicious.hahaha *gelak jahat*

tolong doakaan aku.. boleh? doakan aku dipermudahkan segala urusan. doakan Allah kuatkan kaki dan hati aku sewaktu aku melangkah keluar dari rumah. doakan aku tabah dan sabar ketika terbang pergi meninggalkan malaysia.. *rasa sebak semacam je* ya allah qistina, tak ramai allah beri ujian sebegini, jng down..buat yang terbaik. allah dah makbulkan semua doa yang ko nak.

ok, now take a deep breath and lepaskan... lepas sekali dengan beban di hati. semua ni bukannya sepanjang life cuma dalam tempoh ni je. bertahan k!!! bertahan demi yang Esa. moga Allah permudahkan permusafiran sendirian kali ni. anyways thanks a lot for bunch of family yang sangat-sangat support aku.hahaha terharu.sumpah serius.

ok fullstop sini. untuk engkau yang tak jemu-jemu baca omelan aku thnks, aku hargai. sebab ko dh bazirkan masa ko. :)

doakan aku k dalam doa ko.
 

:: Contengan Musafir :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea