Rabu, 5 Ogos 2015

Kehidupan atas sebuah ukhhwah

Posted by Aya Sophia at 5:43 PG

Aku manusia ego. Yap dari kecik hingga besar, sering perkataan ego kedengaran. Tapi bila aku semakin pandai manage hati aku.. perkataan itu makin menghilang tapi sentiasa bergema dalam lubuk hati aku.


Yea aku mengaku aku ego.Yea aku ego untuk mengata sayang pada mereka.Yea aku ego untuk tunjukkan bertapa mereka berharga disisi aku.

Terima kasih untuk mereka yg aku merasa ada tautan hati dengan kemanisan ukhhwah fillah.
Terima kasih untuk mereka yg hadir macam chipsmore tapi kasih syg yg terasa mengalahkan gam gajah di kedai. Mekasih ya allah, di balik persahabatan yg bersifat keduniaan, engkau berikan dua tiga insan yg benar2 bersahabat keranaMu. Untuk kamu, yg sedang membaca entry ini, dengan lafaz Bismillahhirahmanirahim aku sayang kalian kerana Lillahitaala. Moga sentiasa kuat selalu walau suatu hari nanti aku tidak berdiri disisi kalian. Yang pasti aku akan sentiasa doakan kalian. :')

 

:: Contengan Musafir :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea