Sabtu, 29 Ogos 2015

Doakan aku

Posted by Aya Sophia at 10:58 PG

Hidup mati dan kisah hidup aku akan bertukar dalam seminggu ni. Bukan seminggu tapi mungkin semalaman ini.

Ya allah aku tak kuat. Mohon kuatkan aku.
Ya allah aku dah penat berjuang bersama deraian airmata. Izinkan aku untuk terukir senyuman terindah.
Ya allah aku semakin kelu dan resah. Mohon engkau damaikan hatiku.
Ya allah.. hanya engkau tempat aku memohon. Dengarlah rintihan luahan aku ini. Sambutlah rintihan ini, dengan doa yang mustajab.
Ya allah harapan itu ada tapi hanya tinggal secebis. Tapi izinkan aku untuk sujud dan terus berdoa..
Ya allah jangan engkau kecewa harapan ini.
Ya allah.. aku lemah longlai. Sambutlah aku dalam dakapan rahmat dan belas kasihanMu.

Moga engkau makbulkan doa dan harapan ini. Bukan untuk aku, tapi demi kedua ibubapa yg ku cintai dan sayangi. Demi allah ya rahman ya rahim hanya padaMu ku gantungkan sejuta harapan.

 

:: Contengan Musafir :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea