Isnin, 16 Jun 2014

Sad Story

Posted by Aya Sophia at 6:39 PTG
Cerita aku banyak yang sedih sebab aku suka pendam. Dan cuma di blog je aku ungkapkan. Bukan untuk meraih simpati atau entah apa bagai. Tak ada tujuaan lain melainkan dah memang blog aku NIE JE TEMPAT UNTUK MELUAH. HARAP MAKLUM.

Bukan apa, cerita-cerita sedih nie aku tak berapa nak prefer untuk story mory dekat orang. Sebab orang lain pun ada masalah sendiri dan aku plak memang tak sukalah nak susahkan orang lain. And satu lagi dah satu habit aku bila benda-benda yang menyedihkan nie cara untuk aku lepaskan atau hiburkan hati dengan membuat entry. MEMANG TAK MENDATANGKAN FAEDAHKAN. Lagipun mungkin fatrah orang merantau kut, benda yang happy2 semua sharing dengan family..tapi benda-benda yang sedih-sedih nie biarlah aku tanggung sorang-sorang.But tulah cara yang aku pilih. Minta anda jangan buang masa baca coretan budak tak cukup matang nie.

Apepun aku selalu cakap, Allah tak akan bebankan sesuatu ujian tu kalau Allah tahu aku tak mampu. Dan sebenarnya kisah-kisah sedih nie lagi buat aku rapat dan dekat dengan dia. Setiap hamparan laluan kehidupan kita pasti akan ada jalan ceritanya. CHILL!! ALLAH KNOWS WHAT THE BEST FOR US~

 
 

:: Contengan Musafir :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea