Ahad, 22 April 2012

Guide me to the straight way

Posted by Aya Sophia at 2:35 PG
Life is full of changes. And suprises..and the inexplicable(s)

_(T___T)__

ya'allah damaikan hatiku ini.Serius aku cakap, susahnya nak jaga hati, kalaulah boleh simpan hati ini dalam peti ais then biarkan dia beku buat selamanya pastinya aku akan buat..huhu
 Gembira bila terbaca sesuatu yang positif d'wall2 fb kawan2, at least it make me think and say yes agree with their statusss2..dalam usia yang semakin bertambah ini, aku kadang2 terfikir..ya'allah alangkah indahnya jika aku dapat hidup dzaman Rasulullah..perjuang bersama dalam mengembangkan syiar Islam.. Berjihad fisabilillah dalam meluaskan agama Islam..tapi aku tahu aku xlayak untuk berada disamping Baginda s.a.w.....Ya'Allah susahnya untuk menjadi muslimat solehah..dugaannya untuk kekal istiqamah... sentiasa alpa dari syariat Islam, tapi Ya Allah yang Maha penyayang aku mohon..izinkan aku menjadi salah seorang yang mati syahid dijalanMu..


 

:: Contengan Musafir :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea