Ahad, 4 Mac 2012

ya'allah pujukkanlah hati ini...

Posted by Aya Sophia at 9:40 PG
Makin dekat nk imtihan kepala semakin pusing plak...
ya'allah kuatkan kaki ini dalam mengatur langkah,...
semakin nk tamatkan diploma semakin berat langkah yang aku atur..
mungkin hati ini berat dalam memberi arahan untuk melangkah dan mengorak langkah.... :'(


Pelbagai rancangan dan perancangan yang bersarak dalam kepala nie..
ahhhh...yg pasti sekarang   -aku stress- + serabut gler3...


ya'allah lapangkan hatiku,tunjukkan tindakkan yg ptut aku ambil..

ya'allah aku rindu untuk munajat cinta bersama dengan Mu...

ya'allah aku rindu untuk menangis dalam dakapan cinta Mu...

ya'allah aku rindu segala2nya untuk meraih kembali cinta Mu...

aku insan yang dhaif,aku perlu rahmatMu...


Tarbiyyahkanlah hati dan diri ini ya'ALLAH...








~Dalam sedu ini cuma mengharapkan Mardotillah Mu ya'ALLAH~
 

:: Contengan Musafir :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea