Ahad, 17 Julai 2016

Dekat gaduh jauhh sayang

Posted by Aya Sophia at 5:32 PG

Aku betul-betul rindu kt umah. Sebenarnya rindu dekat adik aku. SUMPAH aku malu weh cakap macamni. Memanglah before ni, aku je yang selalu take care pasal dia. Dia tak nampak pun take care pasal aku. Tapi tiap kali aku ada masalah, dia selalu ada. Haaahaaa and mostly rahsia aku banyak yang dia tahu.

Accident masa pergi sekolah naik skuter, crash dengan kereta BMW, jatuh dekat longkang sekolah sebab nak short cut..
😂😂😂 cuma dia sorang je yang tahu. Cuma dia je yang tahu kenapa aku boleh deman dan tak boleh bawa skuter for couple day. Trauma lah jugak. Dia yang pergi hantar aku ke sekolah dengan kereta. Walau aku tahu dia xnak sebab sekolah betul-betul area bandar. Kena stuck dengan jammed. Benda yang paling dia tak suka.

Before ni biasa je hubungan aku dengan dia, yelah dekat almost two years tak balik malaysia. Then Ogos tahun lepas balik, acah-acah dah gradd.. hahaa sadis. Then hujung bulan mei baru ni kena datang semula dekat sini. Dekat dengan 9bulan kita always around for each other. Myb sebab setiap kali dia balik cuti, aku dengan dia yang kena bawa abah pergi hospital and klinik untuk temujanji. Myb semua ini buat kami makin rapat. And my sister ni sangat2lah adorable.Aku sayang gler kot dia.

Tahu tak apa yang paling sedih?

Event masa dia hantar aku kt Klia, parents and almost all sibling cuma hntar dekat airport Pc je, so dia decide nak datang Klia sbb dia study dekat Uitm Shah Alam. Flight aku jam 9.20 am hari ahad so pukul 6++am aku dah kena check in, nak selamat aku putus nak stay je kt Klia sbb flight aku dari kb sabtu malam. So aku still je bila sampai klia around 10pm. Tunggulah dia datang, and we still together stay up dekat airport. Firstime aku tidur dekat lantai airport dengan dia. Kesian jugaklah aku tengok dia. Tak selesa.

Part ending yang betul2 sedih masa we huge together dekat esclator nak turun tempat boarding tu. Dia start nangis dulu. Sumpah aku terkejut sangat. Kaget kut. Aku tahu dia sakit sangat masa nak pisah dengan aku. Aku pantang kut tengok orang nangis. Lagi-lagi orang yang aku sayang. Hahaaaa aku akan  nangis double triple lebih teruk dari orang tu. Mostly everyday aku msg dekat dia. Sweet sangat. Anyawy aku mampu bagitahu kt sini je, aku sayang ko mu!! Orait. All the best exam!!

 

:: Contengan Musafir :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea