Rabu, 2 April 2014

Bintang itu

Posted by Aya Sophia at 3:52 PTG
Sentap baca twitter cousin dia...Segala laman sosial antara aku dan dia = we unfreind. :")

 


Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~ Ingatkan dah dapat lupakan bila dia disana dan aku disini...
Ternyata aku silap!! Mulut cakap "ya" tapi hati bilang "tidak"...
Peritnya sukakan seseorang disebabkan pandang pertama. 
 


> nak jadi halimunan!! Tak pun nak je jadi robot, xperlu nak feeling bagai..<

Ma : Kenapa tak nak solat istoqoroh bila dah ada calon yang elok?

Me: Sebab tak nak.. Tak nak fikir.

Ma : Awak tak boleh lupakan dia lagi ke? Ke awak nak tunggu dia?

Me: Tersilent (-_-)" ...... Taklah ma, cuma .......



Hati belum jelas, jodoh tu caturan Allah. Tak tahu sempat berjodoh dengan "Dia" atau dengan AJAL....
CUMA satu yang ku tahu, berharap dan menunggu sesuatu yang tak pasti itu memang menyakitkan namun tak perlu berharap sehingga tidak boleh berpijak di bumi yang nyata.!! Banyak lagi yang boleh di fokuskan selain cinta manusia~ Trandmark dulu, lepas dan kini.. aku takkan lemah kerna manusia.

 Saya tidak menyimpan apa-apa harapan.
Yang ada sekarang, 
cuma sepenuh sandaran pada Tuhan...
Ma'fi Qalbi Ghairu Allah ..




 

:: Contengan Musafir :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea