Rabu, 14 September 2016

10 Days

Posted by Aya Sophia at 9:18 PG

Genap 10 hari aku dah selamat landing kat Malaysia. Gembira tak. ??? Of course lah happy sebab dah selesai degree bachelor of syariah in usuluddin dekat Jordan. Walau lambat sikit dari my geng.. Erm' seriusly banyak hikmah yang aku dapat dalam tempoh 3 bulan ni. And finally dapat raya sama-sama dengan family. Walau hanya aidiadha. Eid Mubarak untuk awak yg sentiasa baca entry ni 💞

Dalam 3 bulan ni, urmm banyaklah juga benda yang berlaku. Banyak benda yang dah berubah. Mostly hati dan diri sendiri. Mungkin bila manusia melalui sesuatu kesakitan, dia akan berubah tanpa sedar. Tapi kalau kes aku ni, aku sedar je diri
😌😊

Doakan aku boleh? Tengah struggle nak cantekkan diri sendiri. Sebab dah fed up orang komen pasal diri. Diffrent between adik dengan kakak. Dyorg sgt cantek and flawless... Kakak pun xmengaku adik 😭😭😭 sebab hodoh sngt. Teruk trauma.
Haa haa. Tapi tak kisah sbb Allah jaga diri dari segi akhlak. Alhmdulilah 💃

Banyak benda nak update, tapi.... Tapiii... Sapa di sini je lah dulu. Orait.

Yg benar,
Nafas kekal di bumi serambi Mekah

 

:: Contengan Musafir :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea