Sabtu, 28 Disember 2013

For me family much important than wealth & privilege

Posted by Aya Sophia at 3:57 PTG
"Sometimes, siblings can be very annoying but at the end of the day, you will know how bless you are to have a brother and sister in your life."

                                  

Saat ini, detik ini..ruh bagaikan mahu bersatu bersama mereka. Melayari kehidupan sebagai anak perantauan, jauh dari keluarga, abang, kakak serta adik kadang-kala rasa homesick tu datang dan pergi.NAMUN, jauh di sudut hati sentiasa mengharapakan kesejahteraan mereka.

Miss home deeply..
.Allahurabbi semoga semuanya dalam lipatan takdir Ilahi.

Semalam mimpi pasal abg, hari nie sebelum keluar pergi exam dalam message whtpps group family abang patah tangan..Tersentap.Terasa mahu terbang pulang.Dia lah satu-satu abang yang ku ada selepas arwah abng lie pergi.Genap 15 tahun kenangan pahit itu. Semoga rohnya dicucuri rahmat Ilahi.









#Bagiku keluarga itu adalah anugerah yang Maha Esa yang tidak mampu di beli dengan wang ringgit, kasih sayang itu sangat mahal dan aku tersangat mensyukuri dianugerahkan keluarga yang terdidik di atas syahadahtul haq yang satu serta didikan agama dari ma abah serta tarbiyyah itu menjadikan siapa ak sekarang#Menghitung waktu dan detik untuk kembali bersatu bersama mereka :')

 

:: Contengan Musafir :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea