Isnin, 30 September 2013

Remember me

Posted by Aya Sophia at 1:42 PTG
Kerana rasa bersalah yang menebal dalam diri,
saya rela melangkah pergi.


Jika masih peduli, bertanyalah khabar.


"I am sorry, I've been such a bad memory to most of you"

Wallahi, rase ini biar saya yang tanggung dan pada Allah saya sandarkan segalanya. Ukhwwah kite biar Allah jalinkan mengikut takdirNya.Moga ada jodoh, kita ketemu lagi. EnsyaAllah.


p/s : Reading back old posts, buat saya tersenyum. Kuatnya saya dahulu. Mana perginya kuat itu? dan air mata, paling cepat mengalah. kenangan menjadi sesuatu yang paling indah





After primary school
once we've met. That even after 7 years. Until now though we learn in the same country, I do not have the strength to meet up with you. not afraid, not out of fear but deliberately create excuses. 

#I pray you, good bye memories#




Salam alaykum.


 

:: Contengan Musafir :: Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea